Hoe zorgt u ervoor dat u met onze oplossingen nog beter bereikbaar wordt nu u thuis werkt? We zetten de verschillende mogelijkheden voor u op een rij.

Doorschakelen naar uw mobiel

Uiteraard kunt uw werktelefoon doorschakelen naar uw smartphone. Als u hiertoe een schakelaar heeft gemaakt, kunt u deze eenvoudig inschakelen. De doorschakeling kunt u ook via uw telefoon instellen of via het belplan laten veranderen. Indien wenselijk, kunnen de tijdregels aangepast worden zodat u al dan niet ruimere kantoortijden kunt hanteren of juist hele andere tijden kunt instellen.

Met de Axeos Phone uw hele kantoor in uw smartphone

Met onze softphone  transformeer je elke computer, tablet of mobiele telefoon in een uitgebreide zakelijke telefoon. Zo heeft elke medewerker makkelijk toegang tot spraak, video en beschikbaarheid van collega’s. Het gebruik is ideaal voor medewerkers die veel onderweg zijn en bereikbaar willen blijven voor collega’s of klanten. Zij blijven voor intern belverkeer bereikbaar via hun verkorte kiesnummer. Ideaal, want zo verandert er niets voor collega’s maar ook niet voor klanten.

Meer weten? Lees dit artikel.

De klantenservice of helpdesk gewoon bereikbaar

Heeft u een klantenservice, helpdesk of afsprakenlijn? Ook als alle medewerkers thuis werken, kan dit gewoon blijven werken zoals u gewend bent. Als de medewerkers thuis op hun telefoon  inloggen zoals ze op kantoor ook doen, kan de dienstverlening doorgaan zoals u gewend bent. Het keuzemenu maar ook de wachtrij blijven gewoon de gesprekken verdelen zoals altijd. Zelfs als de klant teruggebeld wil worden uit de wachtrij, kan dit gewoon. Als uw medewerkers inloggen via hun desktop-applicatie, krijgen ze eenvoudig overzicht, net als op kantoor, van alle binnenkomende gesprekken, kunnen gesprekken doorverbinden, on hold zetten, etc.

Lees meer over de juiste inzet van de wachtrij

Receptiemodule werkt ook vanuit huis

De receptiemodule zorgt ervoor dat iedereen thuis functies kan doen die telefonistes/receptionistes vaak op kantoor uitoefenen. U geeft hiertoe simpelweg de  medewerkers de rechten op de receptiemodule. Iedereen met deze rechten, kan gesprekken aannemen, doorverbinden en precies zien wie er beschikbaar zijn via de desktop. Met de muis sleept u een gesprek eenvoudig naar een beschikbare medewerker.

Hier leest u alles over de werking van de Receptie Module

Conference calls / Telefonisch vergaderen

Met de Axeos pbx kunt u met een (grote) groep collega’s of klanten telefonisch vergaderen. Dit stelt u op in de functie Conferentiekamer. Alle gebruikelijke functies zijn beschikbaar, ook als u vanuit huis werkt. U kunt als beheerder het aantal deelnemers bepalen, deelnemers op mute zetten of uit de conferentie verwijderen.

Het opzetten van een conference call

Wat verder handig kan zijn:

  • Zijn uw kantoortijden veranderd? Heeft u een speciale boodschap voor bellers? Lees hier hoe u geluidsfiles in uw keuzemenu of wachtrij aanpast of toevoegt.
  • Installeer thuis op uw laptop of pc de Axeos Desktop applicatie zodat u alle functionaliteit van de pbx op uw scherm krijgt.
  • Of installeer de UC App op uw smartphone; zo heeft u op uw smartphone toegang tot de pbx-functionaliteiten.

Ook goed om te lezen:

Heeft u vragen over hoe u nog beter bereikbaar wordt thuis? Bel uw leverancier of direct met Axeos. We helpen u graag!