Of u nu een reseller bent of een eindklant, Axeos heeft alle mogelijkheden in huis die nodig zijn om optimaal zaken te doen. Met onze totaaloplossing kunt u als reseller uw klanten precies dat leveren wat zij nodig hebben, zodat u, als klant, uw productiviteit kunt verhogen, uw concurrentiepositie verbeteren en zo uw bedrijf laten groeien.

Onderzoeken laten zien dat de toekomst van de infrastructuur van elke organisatie hybride is. Dat betekent dat mobiel en vast in elkaar overvloeien. Vast mobiel integratie is hier het perfecte voorbeeld van. Met een vast mobiel integratie ben je namelijk op je mobiele telefoon bereikbaar met een vast nummer.
Door de vast mobiel integratie van Axeos, vanuit de cloud, wordt de bereikbaarheid optimaal. U heeft geen eigen telefooncentrale meer nodig en vaste en mobiele telefonie worden volledig geïntegreerd. Je bent niet meer afhankelijk van een vaste locatie. Je kan overal ter wereld opnemen en bellen met je vaste nummer.

“Alle mogelijkheden van vast bellen, maar dan op je mobiel.”

Uw bedrijf is te bereiken op meerdere devices en u ziet direct welke collega’s beschikbaar zijn en welke niet. U kunt bellen met één nummer vanaf verschillende toestellen en een inkomend gesprek aannemen op uw mobiel, een vast toestel of zelfs met uw tablet of laptop.
Verder heeft u alle uitgebreide bel-functionaliteiten van een PBX tot uw beschikking, zoals doorverbinden en groepsroutering.

Omdat al het telefoonverkeer via je eigen VoiP telefooncentrale loopt, heb je de volledige controle als organisatie over het belgedrag van je organisatie. Je kan proactief monitoren, beheren en configureren waar nodig is. Dit zorgt ervoor dat u niet voor onnodige verrassingen komt te staan en totale controle heeft. Ook heeft u op deze manier alle telefoonkosten en het gehele overzicht op één enkele plek. Het bijschalen is op deze manier ook extra simpel en snel: geen afhankelijkheid van derde partijen.

Functionaliteiten naar behoefte

U betaalt voor onze diensten een vast bedrag per maand en krijgt daar een volledige telefooncentrale voor terug: inclusief het onderhoud, de uptime garantie en de service eromheen. U hoeft niet te investeren in een telefooncentrale of in de kennis om dit op te zetten en het niet te onderhouden. U kunt op elk moment met enkele klikken uitbreiden of downgraden zodat u altijd de functionaliteit heeft die past bij uw behoefte op dat moment.

Eenvoud in beheer

Medewerkers kunnen eenvoudig hun bereikbaarheid instellen en regelen via de mobiele app en de desktop. Alle software, zowel op desktop, mobiel en tablet, heeft dezelfde uitstraling en dezelfde gebruikerservaring.
Gesprekken ontvangen en uitbellen op alle devices die je daarvoor wilt gebruiken:

  • een vaste werkplek is niet noodzakelijk;
  • wordt er gebeld, dan gaan, naar keuze, alle apparaten simultaan over;
  • Softphone mogelijkheid via desktop en mobiele applicatie.

Extra functionaliteiten

Daarnaast biedt Axeos nog extra functionaliteiten die bijdragen aan de voordelen van vast-mobiel integratie.

Unified Communications
Met Unified Communications is realtime te zien of een collega in gesprek of afwezig is.

Interactieve Menu’s (IVR)
Met Interactieve Menu’s vang je iedere beller automatisch op in een keuzemenu of met een welkomsttekst. Inkomende oproepen zijn zo snel door te verwijzen naar de meest geschikte persoon.

ACD-groep (wachtrij)
Inkomende oproepen kunnen in een specifieke wachtrij worden gesplaatst dankzij Automatic Call Distribution automatisch. Dit gebeurt op basis van distributielogica, de (in)activiteit van medewerkers en aanwezigheid.

Een vast mobiel integratie is dan ook de oplossing van de toekomst. Als organisatie is het bijzonder interessant om te kijken wat de mogelijkheden zijn van vast mobiel integratie. Wij kijken graag met u naar de mogelijkheden en wensen in uw organisatie. Samen kunnen we kijken welke oplossing het beste past en hoe een vast mobiel integratie kan bijdragen aan het succes en de groei van de organisatie.