Axeos Cloud PBX

De Axeos cloud VoIP telefooncentrale (PBX) is een veelzijdig systeem dat al uw in- en uitgaand telefoonverkeer zeer flexibel kan afhandelen. Dit eventueel in combinatie met diverse andere communicatiekanalen zoals uw (service) chatdiensten of email.

Axeos Cloud PBX
divider-axeos
divider-axeos

De voordelen van Axeos Cloud PBX

De PBX voldoet aan alle wensen en behoeften en groeit flexibel met uw bedrijf mee.
De Cloud PBX stelt u in staat om alles vanuit 1 punt te beheren en te automatiseren.
Verschillende tools beschikbaar voor geavanceerde rapportage en audits.
Met onze uitgebreide API kunt u processen automatiseren en programmeren.

Axeos cloud VoIP telefooncentrale

Uw telefonie is een belangrijk onderdeel dat goed te combineren valt met andere systemen binnen uw organisatie. Hierbij kunt u denken aan bijvoorbeeld toegangscontrole, klantdata en gespreksopname. De Axeos PBX is uitermate geschikt voor het tot stand brengen van deze verbindingen en op deze manier aan uw huidige en toekomstige behoeften te voldoen.

Axeos PBX is continue in ontwikkeling en zal steeds verder integreren in uw bedrijf wanneer dit gewenst is. Binnen onze productontwikkeling is de beveiliging een essentieel onderdeel. Niet alleen om aan de nieuwste wettelijke vereisten te voldoen maar uiteraard ook om uw gegevens binnen het bedrijf te houden.

Voorbeelden van waar de Axeos PBX uitblinkt zijn in het algemeen zorg- en medische centra en storingsdiensten waarbij betrouwbaarheid en snelheid in geval van nood basisvoorwaarden zijn. De PBX voldoet aan alle wensen en behoeften in een steeds veranderende organisatie en groeit flexibel met uw bedrijf mee.

Axeos Cloud PBX

Axeos cloud VoIP telefooncentrale

Uw telefonie is een belangrijk onderdeel dat goed te combineren valt met andere systemen binnen uw organisatie. Hierbij kunt u denken aan bijvoorbeeld toegangscontrole, klantdata en gespreksopname. De Axeos PBX is uitermate geschikt voor het tot stand brengen van deze verbindingen en op deze manier aan uw huidige en toekomstige behoeften te voldoen.

Axeos PBX is continue in ontwikkeling en zal steeds verder integreren in uw bedrijf wanneer dit gewenst is. Binnen onze productontwikkeling is de beveiliging een essentieel onderdeel. Niet alleen om aan de nieuwste wettelijke vereisten te voldoen maar uiteraard ook om uw gegevens binnen het bedrijf te houden.

Voorbeelden van waar de Axeos PBX uitblinkt zijn in het algemeen zorg- en medische centra en storingsdiensten waarbij betrouwbaarheid en snelheid in geval van nood een basisvoorwaarden zijn. De PBX voldoet aan alle wensen en behoeften in een steeds veranderende organisatie en groeit flexibel met uw bedrijf mee.

De management portal (service provider portal SPP)

SPP is waarmee u alles vanuit één punt beheert: centrales, licenties, firmware upgrades, provisioning templates, basis configuraties en factuurgegevens. Deze portal wordt ook gebruikt om aanverwante functies te automatiseren zoals DNS, secure mail server en SSL certificate management. Dit bespaart u, als partner, tijd en voorkomt fouten in de administratie.

De portal is ook de basis voor geavanceerde rapportage van de centrales met zogenaamde “role-based access” voor externe partijen. Bovendien heeft de portal verschillende tools voor rapportage en audits. Boven dit alles is er ook een API waarmee processen geautomatiseerd zijn. SPP is de single point of entry voor het aanmaken, veranderen en verwijderen van centrales waar deze ook gehost zijn, bij Axeos of op uw eigen infrastructuur. Het is een tool om eenvoudig duizenden centrales te beheren.

Axeos Cloud PBX software

De management portal (service provider portal SPP)

SPP is waarmee u alles vanuit één punt beheert: centrales, licenties, firmware upgrades, provisioning templates, basis configuraties en factuurgegevens. Deze portal wordt ook gebruikt om aanverwante functies te automatiseren zoals DNS, secure mail server en SSL certificate management. Dit bespaart u, als partner, tijd en voorkomt fouten in de administratie.

De portal is ook de basis voor geavanceerde rapportage van de centrales met zogenaamde “role-based access” voor externe partijen. Bovendien heeft de portal verschillende tools voor rapportage en audits. Boven dit alles is er ook een API waarmee processen geautomatiseerd zijn. SPP is de single point of entry voor het aanmaken, veranderen en verwijderen van centrales waar deze ook gehost zijn, bij Axeos of op uw eigen infrastructuur. Het is een tool om eenvoudig duizenden centrales te beheren.

Optionele diensten en aanvullende opties

Aanvullende functies die ook via de SPP worden geboden zijn onder andere:

Oproepen naar uw kantoortelefoon ook ontvangen op uw smartphone.
Automatisch inplannen van upgrades om deze ’s nachts uit te laten voeren.
Delegeer toegang aan een externe/outsourced helpdesk met read-only toegang.
Het faciliteren van encryptie.

Op uw verzoek kunnen we onze partners ook extra optionele diensten aanbieden, op dit moment zijn dat:

Bulk (unattended) call recording storage op externe servers. Met gebruikersinterface en opslag van drie maanden tot vijf jaar.
Rapportage en lange termijn opslag van gespreksgegevens, voorzien van exportfuncties zodat Excel kan worden gebruikt voor nog gedetailleerdere analyse
Mobile app voor iPhone en Android voor het ontvangen en maken van VoIP oproepen. Gebruik uw smartphone alsof het uw bureautoestel is.

Klanten in onze cloud

Bedrijven in onze cloud, die iedere dag opnieuw, op de uitstekende service van Axeos kunnen rekenen.

Word partner van Axeos

Word vandaag nog partner van Axeos en start direct met uw eigen schaalbare telefonie centrale in de cloud. Neem contact op met onze sales afdeling.

Wordt partner van Axeos

Word vandaag nog partner van Axeos en start direct met uw eigen schaalbare telefonie centrale in de cloud. Neem contact op met onze sales afdeling.

Aanmelden als zakelijk partner