Lange wachttijden staan met stip op nummer één als het gaat om irritaties in belverkeer. Lang wachten kost niet alleen veel tijd, het kost ook veel geld. Geen wonder dat mensen die lang aan moeten wachten geïrriteerd raken. En dat hoeft niet. Met een paar simpele ingrepen kunt u hier iets aan doen.
Uit onderzoek blijkt dat 90% van de bellers gebruik zou willen maken van de mogelijkheid om teruggebeld te worden.
En gelukkig biedt de Axeos pbx deze functionaliteit. U hoeft hiervoor geen licenties te kopen of een dure aanschaf te doen: deze mogelijkheid zit al standaard in uw pbx!
U bent helemaal vrij in hoe u de terugbelfunctie wilt inzetten, de mogelijkheden zijn legio.
Kies er bijvoorbeeld voor dat de beller in de wachtrij de mogelijkheid krijgt om teruggebeld te worden op het nummer waarmee op dat moment gebeld wordt. U kunt de beller ook de keuze geven een ander nummer op te geven waarop teruggebeld moet worden. Ook voor de anonieme beller is er een oplossing.
Zodra de beller ervoor kiest om teruggebeld te worden, zal de pbx alle benodigde gegevens verzamelen en het nummer van de beller toevoegen aan de wachtrij. Zodra dit nummer aan de beurt is in de wachtrij, zal een beschikbare agent dit aangeboden krijgen en wordt de verbinding met de beller automatisch gemaakt.
Hoe u de terugbelfunctie instelt in de Axeos pbx, kunt u in ons kenniscentrum-artikel lezen. Als u vragen heeft, kunt u ons altijd benaderen. Wij helpen u graag om uw wachtrij zo effectief mogelijk in te zetten.