VoIP zakelijk, u hoort het steeds meer; de groei van VoIP zakelijk in een enorme stroomversnelling geraakt. Waar de consumentenmarkt al langer gewend is aan bellen via VoIP, beginnen steeds meer bedrijven nu echt de voordelen te zien van het zakelijk gebruik van VoIP. De voordelen van VoIP, met name de financiële voordelen, kunnen op lange termijn een aanzienlijk verschil maken binnen organisaties. We leggen graag even uit wat de voordelen van zakelijk gebruik van VoIP voor uw organisatie kunnen zijn. Vanuit onze ervaringen kan er bijna altijd gesteld worden dat de overstap naar VoIP zakelijk voordelig is. Dat kan direct op korte termijn zijn, maar ook op lange termijn en vaak beide zelfs. Vooral dit laatste is gebaseerd op de juiste keuze en implementatie. Axeos biedt daarom bijzonder schaalbare diensten aan die geen ingewikkelde implementaties vereisen, snel startklaar zijn en zonder gedoe meegroeien met de organisatie. Wij maken er een sport van om ingewikkelde technologie effectief te benutten en hier een laag overheen te bouwen zodat alles beheersbaar en gemakkelijk in gebruik is voor u als eindklant. Dit zorgt voor gigantische besparingen op de langere termijn.
Zorg met VoIP zakelijk voor een significante belkosten besparing
Primair resulteert VoIP zakelijk in een significante belkosten besparing. Vooral voor organisaties die internationaal opereren kunnen de besparingen gigantisch oplopen op jaarbasis. Wat organisaties vaak echter niet weten is dat het gebruik van VoIP zakelijk andere voordelen oplevert, die indirect weer bijdragen aan de operational efficiency en betrouwbaarheid van een organisatie. Zo bent u met VoIP overal ter wereld bereikbaar. Medewerkers kunnen op deze manier thuis, maar ook op zakenreis of elders (of gewoon in Nederland) volledig gebruik maken van de telefoondiensten van de zaak. Op deze manier stel je de flexibiliteit van uw medewerkers en dienstverlening niet meer afhankelijk van de infrastructuur van uw organisatie. Ook bevordert dit de samenwerking tussen medewerkers. Thuiswerken en internationaal samenwerken wordt op deze manier erg gemakkelijk.
Buiten de flexibiliteit van VoIP zakelijk is ook de schaalbaarheid van zakelijk VoIP van cruciaal belang voor een succesvolle en/of snelgroeiende organisatie. Met VoIP kunt u makkelijk tot honderden medewerkers bijschalen zonder dat dit enige investering vergt qua moeite of kapitaal. Zo kunt u dus als kleine tot middelgrote organisatie uw organisatie flexibel, betrouwbaar en schaalbaar inrichten zonder dat dit een kapitaalinvestering vergt. Dit is één van de grote voordelen van de diensten van Axeos.
Volledige controle met VoIP zakelijk
VoiP zakelijk biedt ook volledige controle. U kunt bijvoorbeeld als organisatie gemakkelijk de statistieken van uw belverkeer bijhouden en analyseren. Dit geeft u als bedrijf en directie grip op uw organisatie en processen. Het wordt pas echt interessant als u gebruik gaat maken van VoIP zakelijk in combinatie met een zogenoemde PBX. De afkorting PBX staat voor Private Branch Exchange. Dit houdt in dat u als organisatie geheel uw eigen VoIP centrale heeft. Doordat de centrale in de cloud draait, heeft u verder geen omkijken naar het onderhoud of de continuïteit van de hardware. Dit zorgt voor optimale en totale grip op uw telefooncentrale binnen uw organisatie, zonder de zorgen.
Bekijk de verschillende pagina’s in het menu voor meer informatie over VoIP PBX, Hosted VoIP en VoIP-cloud-oplossingen van Axeos.
Vraag een gratis demo aan voor ons geavanceerde VOIP platform
De Axeos telefooncentrale levert naast de basis functionaliteit vele extra functies zoals volledige operationele klantenservice telefoniediensten, gebruikersvriendelijke beheerfuncties, integratie met mobiele telefoons en CRM-software. Wat mag u verder van ons verwachten? Alle informatie op het moment dat de klant belt, koppelingen met de meest voorkomende CRM pakketten, documenten delen, telefoonconferenties, bedrijfstelefoonboek doorschakelen etc. Werkt u buiten de deur? Met mobiele integratie kunt u doorwerken via uw mobiel wanneer u uw kantoor verlaat. Vraag via onderstaande optie een vrijblijvende DEMO aan.
Word partner van Axeos
Word vandaag nog partner van Axeos en start direct met uw eigen schaalbare telefonie centrale in de cloud. Neem contact op met onze sales afdeling.
Wordt partner van Axeos
Word vandaag nog partner van Axeos en start direct met uw eigen schaalbare telefonie centrale in de cloud. Neem contact op met onze sales afdeling.
Hoe ondersteunen we partners?
Axeos geeft second-level technische ondersteuning voor partner support kanalen. Ook ondersteunen we uiteraard bij de marketing en sales van onze partners. Om partners en resellers zo goed mogelijk van dienst te zijn ondersteunen we deze via een partnerkanaal dat opleidings-en certificeringsprogramma’s aanbiedt.
Cloud-business is zoals u zelf ook weet een sterk groeiende wereldwijde business. Dagelijks vertrouwen dan ook duizenden mensen op de betrouwbaarheid van de Axeos oplossingen. Ons doel is om samen met onze resellers in zowel Nederland als wereldwijd flink te groeien en de eindklant zo te ontzorgen.