U bent waarschijnlijk met een goede reden op zoek naar een VoIP MKB oplossing. Steeds meer MKB-bedrijven zijn overgeleverd aan de werking van hun digitale infrastructuur. Met name als het gaat om internet en telefonie. Het verkeerd inrichten van uw infrastructuur kan leiden tot onnodig hoge kosten op jaarbasis. Zeker als het om telefonie gaat. De belkosten of de kosten voor het onderhoud van een eventuele telefooncentrale kan hoog oplopen. Een goede VoIP MKB oplossing biedt gelukkig soelaas. Waar traditionele en inmiddels zelfs achterhaalde analoge telefooncentrales honderden tot duizenden euro’s per maand kosten, kunnen MKB bedrijven nu meer uit hun telefooncentrale en diensten halen voor een fractie van de prijs. Met een VoIP centrale kunt u als ondernemer het maximale uit uw organisatie halen. Waar uw telefooncentrale vroeger een anker kon zijn van uw organisatie, is het nu juist de katalysator. We leggen graag uit waarom en hoe u voordeel kan halen uit een goede telefooncentrale.
Met VoIP belt u niet meer via de traditionele analoge weg, maar via de digitale weg, namelijk het internet. Vandaag de dag resulteert dit in een hogere kwaliteit van de gesprekken, geen limiet op het aantal simultane gesprekken en een gigantische besparing op de belkosten. De juiste VoIP MKB-oplossing is daardoor ideaal voor zowel de startende als de grotere MKB-organisaties. Met uw eigen VoIP MKB telefooncentrale kunt u als bedrijf alle voordelen van een telefooncentrale benutten. U bent met uw eigen VoIP MKB oplossing namelijk overal ter wereld bereikbaar, u kan gratis onderling intern bellen en alle instellingen van uw telefooncentrale zelf beheren en aanpassen. Zo is het zelfs mogelijk om de voicemails automatisch via de e-mail te ontvangen. De juiste VoIP MKB oplossing draagt bij aan de ideale bereikbaarheid van uw organisatie, maar maakt uw organisatie ook schaalbaar. Uw VoIP centrale groeit namelijk met u als MKB’er mee zonder dat dit noch moeite noch een grote investering vergt. In een tijd van groeiende en sterker wordende concurrentie, is dit een groot voordeel als bedrijf.
Om optimaal gebruik te maken van van VoIP en verzekerd te zijn van de juiste VoIP MKB oplossing, raden we aan om goed te evalueren wat je als organisatie nodig hebt. Neem daarom gerust vrijblijvend contact met ons op en wij helpen je op weg naar een duurzame en passende oplossing voor jouw organisatie.
Vraag een gratis demo aan voor ons geavanceerde VOIP platform
De Axeos telefooncentrale levert naast de basis functionaliteit vele extra functies zoals volledige operationele klantenservice telefoniediensten, gebruikersvriendelijke beheerfuncties, integratie met mobiele telefoons en CRM-software. Wat mag u verder van ons verwachten? Alle informatie op het moment dat de klant belt, koppelingen met de meest voorkomende CRM pakketten, documenten delen, telefoonconferenties, bedrijfstelefoonboek doorschakelen etc. Werkt u buiten de deur? Met mobiele integratie kunt u doorwerken via uw mobiel wanneer u uw kantoor verlaat. Vraag via onderstaande optie een vrijblijvende DEMO aan.
Word partner van Axeos
Word vandaag nog partner van Axeos en start direct met uw eigen schaalbare telefonie centrale in de cloud. Neem contact op met onze sales afdeling.
Wordt partner van Axeos
Word vandaag nog partner van Axeos en start direct met uw eigen schaalbare telefonie centrale in de cloud. Neem contact op met onze sales afdeling.
Hoe ondersteunen we partners?
Axeos geeft second-level technische ondersteuning voor partner support kanalen. Ook ondersteunen we uiteraard bij de marketing en sales van onze partners. Om partners en resellers zo goed mogelijk van dienst te zijn ondersteunen we deze via een partnerkanaal dat opleidings-en certificeringsprogramma’s aanbiedt.
Cloud-business is zoals u zelf ook weet een sterk groeiende wereldwijde business. Dagelijks vertrouwen dan ook duizenden mensen op de betrouwbaarheid van de Axeos oplossingen. Ons doel is om samen met onze resellers in zowel Nederland als wereldwijd flink te groeien en de eindklant zo te ontzorgen.