divider-axeos

Een telefooncentrale voor MKB biedt vele voordelen. Primair biedt een eigen telefooncentrale een MKB organisatie veel voordelen, inzicht en controle over zijn communicatieprocessen. Met een eigen telefooncentrale voor MKB kunt u als organisatie de gehele infrastructuur van uw telefonie afstemmen op de wensen en processen van uw organisatie. Bijna elke MKB-organisatie zal beamen dat een goede werking van de telefonie cruciaal is voor de bedrijfsvoering en succes van de organisatie. Het is daarom ook heel verstandig om u te verdiepen in wat een telefooncentrale voor MKB precies is en wat de exacte voordelen zijn. Om te beginnen kunt u met een telefooncentrale zonder afhankelijkheden van derden zelf alles regelen en instellen. Zo kunt u als het nodig is extra nummers bijschakelen, de automatische routering instellen en aanpassen tot aan geavanceerde taken zoals het instellen van specifieke keuzemenu’s, wachtmuziek of koppelingen met softwarepakketten. Elke telefooncentrale is tegenwoordig voorzien van een (online) beheeromgeving waar u een of meerdere gebruikers kunnen inloggen. Binnen de beheeromgeving kunt u de statistieken raadplegen van uw centrale, instellingen inzien en aanpassen waar nodig is. De beheeromgeving is gebruikersvriendelijk en vereist geen technische kennis om alles goed te kunnen beheren. Maar, wat heeft u nu nodig om gebruik te maken van een telefooncentrale voor MKB?

Als men spreekt over een telefooncentrale, dan schept dit al snel de verwachting dat een MKB-organisatie een complete centrale in huis haalt. Wellicht krijgt u al beelden van grote serverkasten die op volle toeren draaien. Gelukkig is dat niet meer het geval. De telefooncentrale voor MKB is tegenwoordig geheel virtueel. Dit betekent dat de telefooncentrale in de cloud staat en u deze geheel als dienst afneemt. U betaalt hierbij niet voor de infrastructuur en het onderhoud ervan. Ook is een MKB telefooncentrale heel schaalbaar. Net als met uw hostingabonnement of mobiele telefoonabonnement, kunt u realtime bijschalen wanneer dat nodig is. U betaalt dus alleen voor wat u daadwerkelijk nodig heeft en wanneer u op moet schalen, kan dit meteen geregeld worden.

Ervaring leert dat veel organisaties nog niet goed in kaart hebben hoe het geregeld is met de telefonie-infrastructuur binnen hun organisatie. Om te kijken of een telefooncentrale voor MKB voor uw organisatie voordelig is en of u wellicht een upgrade of aanpassing nodig heeft van uw huidige telefooncentrale, raden we u aan om vrijblijvend contact met ons op te nemen. Wij spreken dan graag de mogelijkheden met u door.

divider-axeos

Vraag een gratis demo aan voor ons geavanceerde VOIP platform

De Axeos telefooncentrale levert naast de basis functionaliteit vele extra functies zoals volledige operationele klantenservice telefoniediensten, gebruikersvriendelijke beheerfuncties, integratie met mobiele telefoons en CRM-software. Wat mag u verder van ons verwachten? Alle informatie op het moment dat de klant belt, koppelingen met de meest voorkomende CRM pakketten, documenten delen, telefoonconferenties, bedrijfstelefoonboek doorschakelen etc. Werkt u buiten de deur? Met mobiele integratie kunt u doorwerken via uw mobiel wanneer u uw kantoor verlaat. Vraag via onderstaande optie een vrijblijvende DEMO aan.

Gratis demo aanvragen

Word partner van Axeos

Word vandaag nog partner van Axeos en start direct met uw eigen schaalbare telefonie centrale in de cloud. Neem contact op met onze sales afdeling.

Wordt partner van Axeos

Word vandaag nog partner van Axeos en start direct met uw eigen schaalbare telefonie centrale in de cloud. Neem contact op met onze sales afdeling.

Aanmelden als zakelijk partner

Hoe ondersteunen we partners?

Axeos geeft second-level technische ondersteuning voor partner support kanalen. Ook ondersteunen we uiteraard bij de marketing en sales van onze partners. Om partners en resellers zo goed mogelijk van dienst te zijn ondersteunen we deze via een partnerkanaal dat opleidings-en certificeringsprogramma’s aanbiedt.

Cloud-business is zoals u zelf ook weet een sterk groeiende wereldwijde business. Dagelijks vertrouwen dan ook duizenden mensen op de betrouwbaarheid van de Axeos oplossingen. Ons doel is om samen met onze resellers in zowel Nederland als wereldwijd flink te groeien en de eindklant zo te ontzorgen.