Gespreksrapportages

Gespreksrapportages

U bevindt zich hier:
Geschatte leestijd: 1 min.

Gespreksrapportages

Deze optie kan gebruikt worden om (bijna) real-time rapportages te maken. De pbx kan CDR records en wachtrij-data opslaan in een externe database. Bij deze menu-optie maakt u de koppeling met de externe database.

CDR: Call detail record
In dit record wordt opgeslagen welke nummer, wanneer, naar wie en hoe lang belde.

Wachtrij – ACD: Automatic Call Distribution
Dit zijn de gegevens van de wachtrijen: hoe veel gesprekken, duur van de gesprekken, wachttijd etc.

Axeos biedt een online rapportage module waarmee u eenvoudig via een interface de data kunt bekijken, zoeken en filteren. Ook kunt u er grafieken mee maken, exporteren naar CSV-formaat of Excel.
Neem contact op met uw leverancier om toegang te krijgen tot de rapporten module.

Gesprekrapportages PBX

  • Zet de schakelaar AAN als u de koppeling met de database wilt maken
  • Database Type: op dit moment is alleen PostgreSQL mogelijk.
  • Authenticatienaam: let op dat deze uniek is.
Was dit artikel nuttig?
Nee
Op de website van Axeos gebruiken wij cookies om uw ervaring te verbeteren en statistieken bij te houden. Lees hier meer over in ons privacybeleid. Ok