Continuïteit en innovatie
Data in vertrouwde handen
Veilige toegang tot gespreksdata
Future-proof met HTML5 en IPv6
Optimale beveiliging tegen hackers
Inloggen vanaf iedere locatie
Alle data en instellingen opgeslagen
Continuïteit en innovatie
Bulk gespreksopname (automatisch)
Automatisch verwerken van gespreksopnames voor externe en langdurige opslag
Ad-hoc gespreksopname (handmatig)
Opslag van gesprekken in de cloud op beveiligde systemen
Uitgebreide functies voor opslag can call records
De cloud telefooncentrale gebruikt altijd de laatste versie met alle controle die daar bij hoort zonder extra kosten
Geschikt voor IPv6
Geavanceerde web interface met functies zoals drag & drop
Geïntegreerde Let’s Encrypt SSL certificaten
Ingebouwde firewall
Elke centrale heeft zijn eigen netwerk en kan dus zijn eigen regels hanteren
Bescherming tegen “brute force” aanvallen. Ingebouwd systeem dat ongewenst verkeer actief limiteert
Ondersteuning sterke encryptie
Simpel en snel starten
Geen installatie gedoe
Klaar in enkele stappen
Makkelijk aan te passen
Automatische configuratie
Simpel en snel starten
Via het internet is het maar enkele stappen naar een volledig operationele centrale. De configuratie aanpassen, specifiek per eindgebruiker, is eenvoudig, duidelijk en gebruikersvriendelijk. Via de centrale kunnen toestellen en apps geconfigureerd worden, zodra deze toestellen on-line zijn worden zij automatisch ingesteld en zijn direct klaar voor gebruik.
Eenvoudig te beheren
Snelle anticipatie op verandering
Interne of externe aansluitingen
Kies uw eigen profiel
Snel aangepast op uw organisatie
Hoge beschikbaarheid
Veilig en in betrouwbare handen
Eenvoudig te beheren
Aparte vereenvoudigde eindgebruiker-interface
Door de gelaagde opbouw is het makkelijk gebruikersgroepen te maken
Beheer licentie en licentie-opties
Beheer van alle virtuele servers waar de centrale op draait
Beheer performance en kosten; ondersteund GSM-dialers, en providers van vaste en mobiele telefonie
Beheer van firmware en firmware upgrades; automatisch ’s nachts laten uitvoeren via tijdschema’s
Aanpassingen in bulk doorvoeren
Gebruikersvriendelijk in het verplaatsen, toevoegen en veranderingen binnen de Cloud-PBX configuratie
Verzamelen en tonen van rapporten van belkosten per centrale aan eigen mensen en aan de eindgebruikers
Audit rapportage voor het melden wie wat wanneer heeft aangepast vanaf welk IP adres
Profielen die bepalen wat de klant kan zien en/of kan aanpassen
Maak verschillende profielen voor de helpdesk of de klant
Verberg opties om waardevolle gegevens zoals SIP trunks en firewall af te schermen
Profielen kunnen worden gemaakt voor kost-controle gebaseerd op gespreksroutering (bestemming, tijd, duur, etc)
Uw leverancier levert u geweldige ondersteuning
Uw leverancier wordt ondersteund door het axeos support als back-up en voor 2nd level support
Altijd en overal toegang
Hoge klanttevredenheid
Optimalisatie van tijd en middelen
Kostendrukkend
Professionele uitstraling
Uitgebreide beheerfuncties
Overal toegang tot klantinformatie
Altijd en overal toegang
Gesprekken voor de receptie kunnen door meerdere personen worden gedeeld
Personeel van de receptie kan vanaf verschillende locaties werken
Personeel ziet dezelfde binnenkomende oproepen en kunnen deze van elkaar overnemen wanneer een collega druk bezig is
Werkt met vast-mobiel integratie
Meerdere wachtrijen per centrale mogelijk
Combineer met “call me back” functie naar de wachtrij
Alle wachtrijen kunnen onafhankelijk worden opgezet voor routering, condities, schakelingen, CRM-interface, rapporten etcetera
Agents kunnen op meerdere wachtrijen zijn aangemeld
De wachtrijen kunnen via een telefoonmenu worden geselecteerd door de beller of via directe toegang
Geavanceerde rapportage per wachtrij, per agent, of de hele klantenservice beschikbaar voor één of meerdere supervisor (call pickup time, call-duration, ring-time, onbeantwoorde gesprekken)
Rapportage van de werkzaamheden en de wachtrij kan op een groot scherm worden getoond
Uitgebreide gespreksopname functies
Toestaan van intern doorschakelen van een gesprek die vooraan in de wachtrij komen met hoge prioriteit
Geautomatiseerd bellen via de API of CRM plugin
Scherm pop-up op basis van inkomend nummer
Uitgebreide gratis API om gesprekken automatisch te starten
Het monitoren van events om maatwerk rapportage te maken
Functies voor integratie van wachtrij functie in de eigen CRM software
Belplan beïnvloeden op basis van externe servers
Maatwerk applicaties maken
Flexplekken beheer
Flexibel en multi-inzetbaar
Flexibele werkplekken
Alle functies op alle werkplekken
Integratie van externe software
Talloze mogelijkheden om gesprekken te routeren en te schakelen
Flexibel en multi-inzetbaar
log in op uw toestel vanaf elke plek op elk tijdstip
Wanneer ingelogd op een willekeurig toestel zijn alle PBX functies en instellingen beschikbaar
Een receptioniste module geeft in 1 overzicht alle statussen van alle toestellen
Werknemers beschikken over hun eigen en gedeelde telefoonboek
Veelzijdige opties om gesprekken automatisch op het juiste toestel of persoon te krijgen
De gesprek doorschakelingen zijn onder andere gebaseerd op:
- Tijd
- Op voorwaarde (tijd, bezet, etc.)
- Op inkomend telefoonnummer of klantnummer
- Op individuele voorkeur schakelaars
- Op basis van data uit CRM systeem of applicaties
- Op basis van de status (niet-storen, time-out)
Goede samenwerking
Optimaal voor klantinformatie
Geen complexe software integraties
Volledige smartphone ondersteuning
Overal op afstand vergaderen
Gebruik van outlook e.d. met plugins
Fax naar e-mail
Goede samenwerking
Smartphone als vervanging of aanvulling van bureautoestel
Alle functies zijn de telefooncentrale zijn beschikbaar
Keuzevrijheid, werkt met bestaande contracten van mobile operators
De cloud PBX kan met elke applicatie gekoppeld worden op Windows en Mac
Met de gratis API kun je krachtige klantcontact afdelingen maken met tools voor management en reporting
Desktop app met pop-up van oproepen
Bellen met een muisklik vanuit elke applicatie
Bellen vanuit de browser
Voicemail naar e-mail
Fax naar e-mail
Continuïteit en innovatie
Data in vertrouwde handen
Veilige toegang tot gespreksdata
Future-proof met HTML5 en IPv6
Optimale beveiliging tegen hackers
Inloggen vanaf iedere locatie
Alle data en instellingen opgeslagen
Simpel en snel starten
Geen installatie gedoe
Klaar in enkele stappen
Makkelijk aan te passen
Automatische configuratie
Eenvoudig te beheren
Snelle anticipatie op verandering
Interne of externe aansluitingen
Kies uw eigen profiel
Snel aangepast op uw organisatie
Hoge beschikbaarheid
Veilig en in betrouwbare handen
Altijd en overal toegang
Hoge klanttevredenheid
Optimalisatie van tijd en middelen
Kostendrukkend
Professionele uitstraling
Uitgebreide beheerfuncties
Overal toegang tot klantinformatie
Flexibel en multi-inzetbaar
Flexibele werkplekken
Alle functies op alle werkplekken
Integratie van externe software
Talloze mogelijkheden om gesprekken te routeren en te schakelen
Goede samenwerking
Optimaal voor klantinformatie
Geen complexe software integraties
Volledige smartphone ondersteuning
Overal op afstand vergaderen
Gebruik van outlook e.d. met plugins
Fax naar e-mail
Simpel en snel starten
Geen installatie gedoe
Klaar in enkele stappen
Makkelijk aan te passen
Automatische configuratie
Eenvoudig te beheren
Snelle anticipatie op verandering
Interne of externe aansluitingen
Kies uw eigen profiel
Snel aangepast op uw organisatie
Hoge beschikbaarheid
Veilig en in betrouwbare handen
Goede samenwerking
Optimaal voor klantinformatie
Geen complexe software integraties
Volledige smartphone ondersteuning
Overal op afstand vergaderen
Gebruik van outlook e.d. met plugins
Fax naar e-mail
Flexibel en multi-inzetbaar
Flexibele werkplekken
Alle functies op alle werkplekken
Integratie van externe software
Talloze mogelijkheden om gesprekken te routeren en te schakelen
Altijd en overal toegang
Hoge klanttevredenheid
Optimalisatie van tijd en middelen
Kostendrukkend
Professionele uitstraling
Uitgebreide beheerfuncties
Overal toegang tot klantinformatie
Continuïteit en innovatie
Data in vertrouwde handen
Veilige toegang tot gespreksdata
Future-proof met HTML5 en IPv6
Optimale beveiliging tegen hackers
Inloggen vanaf iedere locatie
Alle data en instellingen opgeslagen
Word partner van Axeos
Word vandaag nog partner van Axeos en start direct met uw eigen schaalbare telefonie centrale in de cloud. Neem contact op met onze sales afdeling.
Wordt partner van Axeos
Word vandaag nog partner van Axeos en start direct met uw eigen schaalbare telefonie centrale in de cloud. Neem contact op met onze sales afdeling.