Werken met de wachtrij (gebruikers)

Werken met de wachtrij (gebruikers)

U bevindt zich hier:
Geschatte leestijd: 1 min.

Het scherm van de agent

Gebruikers die agent zijn in één of meerdere wachtrijen, kunnen in het menu ‘Wachtrij’ voor elke wachtrij hun eigen status aanpassen en de status van de andere agents zien.

007 acd user

Er zijn drie knoppen beschikbaar waarmee een agent zijn status (lidmaatschap)  kan veranderen:

  • Start – de agent zet hiermee de status op ‘enable’
  • Pauze –  indien de agent zichtzelf op ‘pause’ wil zetten
  •  Stop – verandert de status in ‘disable’ voor deze wachtrij

Een agent kan het pauzeren ook voor alle wachtrijen waar hij in zit tegelijk aanpassen:

  • toets ∗83 om zichzelf in alle wachtrijen op pauze te zetten
  • toets ∗84 om pauze in alle wachtrijen uit te zetten.

Advies voor de agents

Voor een goede werking van de wachtrijen en voor de klanttevredenheid, is het erg belangrijk dat agents hun status heel goed bijhouden. Als de dienst begint, moet de agent op start drukken om zijn status op AAN te zetten (ENABLE). Indien de agent even pauze nodig heeft, bijvoorbeeld voor het halen van koffie, moet de status op PAUZE worden gezet. En als de agent klaar is met de wachtrij-dienst, dient hij/zij op STOP te drukken om zijn status op DISABLE te zetten.
Alleen dan worden de wachtrij-statistieken goed bijgehouden en zal de klant beter bediend worden.

Was dit artikel nuttig?
Nee
Op de website van Axeos gebruiken wij cookies om uw ervaring te verbeteren en statistieken bij te houden. Lees hier meer over in ons privacybeleid. Ok