Wachtrij statistieken

Wachtrij statistieken

U bevindt zich hier:
Geschatte leestijd: 1 min.

Voor een goede werking van de wachtrijen en voor de klanttevredenheid, is het erg belangrijk dat agents hun status heel goed bijhouden. Als de dienst begint, moet de agent op start drukken om zijn status op AAN te zetten (ENABLE). Indien de agent even pauze nodig heeft, bijvoorbeeld voor het halen van koffie, moet de status op PAUZE worden gezet. En als de agent klaar is met de wachtrij-dienst, dient hij/zij op STOP te drukken om zijn status op DISABLE te zetten.
Alleen dan worden de wachtrij-statistieken goed bijgehouden en zal de klant beter bediend worden.

Wachtrij Statistieken

Admin gebruikers krijgen op deze pagina een realtime overzicht van de wachtrijen. De statistieken worden per wachtrij aangegeven.

Status/wachtrij/105

Menu opties

  • Vernieuw: forceert een refresh
  • Wall board: geeft de actuele stand van de gekozen wachtrij(en) weer. Axeos heeft een API waarmee u, indien gewenst, een wallboard geheel naar eigen inzicht kunt inrichten.
  • Reset: zet alle metingen op nul
  • Max calls: het maximumaantal gesprekken dat geaccepteerd wordt in de wachtrij
  • Hold time/Tijd ruggenspraak: gemiddelde wachttijd in seconden.
  • Oproepen: aantal oproepen in de wachtrij
  • Onbeantwoord: aantal onbeantwoorde gesprekken sinds de laatste reset
  • Afgehandeld: aantal voltooide gesprekken sinds de laatste reset

Het is mogelijk om uitgebreide statistische analyses en rapportages te maken van uw wachtrijen, met behulp van een aanvullend aan te schaffen rapportage-tool. Dit kunt u inzetten voor een effectieve resource- en capaciteitsplanning. Een voorbeeld hiervan ziet u hieronder. Neem voor meer informatie contact op met Axeos: sales@axeos.com.

status/wachtrij/106a

Status/wachtrij/107

Agent statistieken:

  • Naam: naam/nummer van de agent
  • Oproepen: aantal gesprekken aangenomen door agent
  • Laatste oproep: datum en tijd laatste oproep
  • Aanwezigheid: er zijn verschillende mogelijkheden:
    • Beschikbaar
    • Rinkelt
    • In gesprek
    • Niet storen
    • onbereikbaar
  • Status: huidige status
Was dit artikel nuttig?
Nee
Op de website van Axeos gebruiken wij cookies om uw ervaring te verbeteren en statistieken bij te houden. Lees hier meer over in ons privacybeleid. Ok