Wachtrij statistieken

Wachtrij statistieken

U bevindt zich hier:
Geschatte leestijd: 1 min.

Wachtrij Statistieken

Admin gebruikers krijgen op deze pagina een realtime overzicht van de wachtrijen. De statistieken worden per wachtrij aangegeven.

Status/wachtrij/105

Het is mogelijk om uitgebreide statistische analyses en rapportages te maken van uw wachtrijen, met behulp van een aanvullend aan te schaffen rapportage-tool. Dit kunt u inzetten voor een effectieve resource- en capaciteitsplanning. Een voorbeeld hiervan ziet u hieronder. Neem voor meer informatie contact op met Axeos: sales@axeos.com.

status/wachtrij/106a

Menu opties

  • Vernieuw: forceert een refresh
  • Wall board: geeft de actuele stand van de gekozen wachtrij(en) weer. Axeos heeft een API waarmee u, indien gewenst, een wallboard geheel naar eigen inzicht kunt inrichten.
  • Reset: zet alle metingen op nul

Status/wachtrij/107

Agent statistieken:

  • Naam: naam/nummer van de agent
  • Oproepen: aantal gesprekken aangenomen door agent
  • Laatste oproep: datum en tijd laatste oproep
  • Aanwezigheid: er zijn verschillende mogelijkheden:
    • Beschikbaar
    • Rinkelt
    • In gesprek
    • Niet storen
    • onbereikbaar
  • Status: huidige status
Was dit artikel nuttig?
Nee
Op de website van Axeos gebruiken wij cookies om uw ervaring te verbeteren en statistieken bij te houden. Lees hier meer over in ons privacybeleid. Ok