Gespreksrapportages

Gespreksrapportages

U bevindt zich hier:
Geschatte leestijd: 1 min.

Gespreksrapportages

Deze optie kan gebruikt worden om (bijna) real-time rapportages te maken. De pbx kan CDR records en wachtrij-data opslaan in een externe database. Bij deze menu-optie maakt u de koppeling met de externe database.

CDR: Call detail record
In dit record wordt opgeslagen welke nummer, wanneer, naar wie en hoe lang belde.

Wachtrij – ACD: Automatic Call Distribution
Dit zijn de gegevens van de wachtrijen: hoe veel gesprekken, duur van de gesprekken, wachttijd etc.

Axeos biedt een online rapportage module waarmee u eenvoudig via een interface de data kunt bekijken, zoeken en filteren. Ook kunt u er grafieken mee maken, exporteren naar CSV-formaat of Excel.
Neem contact op met uw leverancier om toegang te krijgen tot de rapporten module.

Gesprekrapportages PBX

  • Zet de schakelaar AAN als u de koppeling met de database wilt maken
  • Database Type: op dit moment is alleen PostgreSQL mogelijk.
  • Authenticatienaam: let op dat deze uniek is.
Was dit artikel nuttig?
Nee